Crash into me

Men shit också! Det är ju ett tag sen jag bloggade nu och det märker man. haha.. Inte för att jag har så många läsare som märker av att jag inte bloggar men jag märker det själv. Men iaf nu ska jag berätta vad som hände sist helg för då var då himla mycket som hände här alltså. Det hela började med att min mormor gick hem till sig själv för att byta om så hon kunde köra mig till affären. Helt plötsligt så ringer hon och är helt störd för att hennes grannar bråkar. Den ena hade flugit på den andra med en såg och slagit honom i huvudet flera gånger och hon såg att den killen som ble påflugen blödde från armen så hon var lite skraj då. Vi sa till henne att hon skulle ringa polisen och det gjorde hon. Jag och mamma gick ut för att kolla vart den galna grannen var och vi hörde honom sitta ut på sin altan där han satt och skällde på allt och alla. Ganska knepig sådär. Jag gick iaf upp till mormor för att vänta på polisen med henne, sen när polisen kom så blev ju den galna grannen helt ställd och ännu mer galen för han hade ju inte gjort något fel enligt han själv. Sen tog det väll en timme där mormor och killen som blev påflugen fick berätta vad som hände och den galna grannen höll på med den andra polisen.. Fast det enda han gjorde var att skrika och gapa och skälla, sicken idiot. Han var ganska full också, plus att vi mistänker att han hade tagit droger också. =/
Det hela slutade med att polisen fick ta med sig den galna snubben men han var hemma igen dagen efter typ. Men det är väll så svenska rättssystemet funkar eller? Inte vet jag, jag är ingen svensk medborgare.

Nu i helgen ska vi åka och campa iaf, det kan ju bli kul. Jag ska inte sova i något jävla tält iaf, det har jag gjort en gång och aldrig mer. Jag var med två killar och den natten kommer jag aldrig att glömma.. Och nej, det var inget snuskigt involverat där. Vi är bara tre väldigt goa kompisar. Jag kommer bättre överäns med killar än med tjejer, har alltid varit så.

Men nu så ska jag lägga inn lite musik på ipoden och sen sovaaaaa! Är så himla trött plus att magmusklerna värker också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0