We're singing in the rain

Jag kom nyss på att mine headlines är ganska random, och jag gillar det så. Vissa gånger så har de ingen sammanhang med vad jag skriver om men jag bryr mig inte. Jag tycker om random grejer så då blir bara allt random.

Anyway, idag har jag inte gjort så mycket. Det har regnat större delar av dagen och precis när jag skulle ut å gå för äta lunch så började det å regna. Tror du jag blev arg? Ja det gjorde jag, även om jag hade med mig paraply så blev jag arg. Det kunde väll ha varit uppehåll när jag skulle ut, men nej då. Regnet öste ner och jag blev blöt om fötterna så nu så blir jag väll mer sjuk. Hoppas inte det altså! Annars har jag inte gjort så mycket, har gjort middag och bakat muffins. =) More specific choklad muffins, mumsigt.

Nu så blir det att ta sig lite hostsaft och sen lägga sig. Är ganska trött efter denna dagen och sover inte så bra om natten heller.
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0