well this is about me

Nu har det blivit ett tag sen jag har skrivit ett inlägg här, men nu så har jag fått internet i min lilla lägenhet. Det var på tiden tycker jag! det är ju inte så kul att behöva låna dems dator hela tiden eftersom dem också har saker dom ska göra på datorn, men nu så behöver jag inte oroa mig mer för det för jag kan använda min egen!
Jag har egentligen inte så mycket att berätta för mina dagar består av jobb så det är bara det jag gör. Jag har tagit lite bilder som jag lägger upp ikväll när jag har laddat klart min kamera, det kommer ocksa ett video inlägg från förra veckan =)
Loads of updates is good!

Men nu så ska jag städa lite för jag är ledig idag! Yaaay me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0