Sondag 3 Maj

Jag vet inte riktigt hur jag ska borja detta inlagg, men det gar vall pa nagot vis. Jag har nu pratat med familjen och man kan saga att det inte gick sa bra. Dom tycker att jag ska stada efter dom, men dom tanker inte att ge mig battre lon sa jag vet liksom inte vad jag ska gora nu. Jag vet med mig sjalv att om jag ska fortsatta jobba har sa maste nagot andras sa antigen sa maste dom ge mig battre lon eller sa ska inte jag stada efter dom, om dom nu inte vill gora detta sa reser jag hem. Jag har redan kollat pa flygtider och sant, men vi far se hur dom gor nu denna veckan annars bestaller jag en biljett hem sa fort som mojligt. Jag tycker att det ar viktigt att man ska trivs nar man jobbar nagonstans och det ska ga att kunna kompromissa med varandra. Denna familj har inte haft au pair forut men da sa tycker jag att dom borde lasa lite vad en au pair ska gora egentligen och inte bara saga vad dom vill att en au pair ska gora. Men jag har sagt till iaf att om det inte blir nagon andring sa aker jag hem.

Men nog med sorgliga saker, har far ni lite bilder! =) Nagra av dessa kort ar ifran Queensday ocksa.

 
 
 
 



Jag far forsoka att ta lite fler bilder nu under veckan som kommer, hoppas bare att vadret blir bra. Det regnade i morse, men nu sa ar solen framme sa jag hoppas att det blir sol imorgon sa att man kan ta med sig barnen ut. Blir trakigt om man ska vara inne med dom hela dagen. Mette trottnar fort pa sina leksaker sa man maste liksom hitta pa nagot nytt hela tiden for att hon ska hanga med. Stach ar lattare, han bara sover, ater och skiter. Han ar ju lite vaken, men da klarar han av att ligga for sig sjalv.

Jaja, men nu sa ska jag ta mig en dusch innan det blir film for kvallen. Aven om min dator inte vill koppla inn sig pa internet sa kan jag anvanda den till mycket annat. Tur det iaf!
Hej sa lange.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0