No offense but drop fuckin' dead

Jag är rikitig arg och besviken nu känner jag. Det bara kokar innom mig och jag vill bara skrika så högt det bara går å skälla ut nån stackare. Jag måste bara få ut mitt anger altså. Det är så att jag har en kompis från Spanien och vi brukade prata väldigt mycket på msn, men nu dom senaste dagarna när hon har kommit på msn så säger vi Hej och jag kan fråga hur det går och hon svarar men sen efter det så är det liksom inget mer. Och jag vet hon inte är upptagen för hon pratar med andra folk på andra ställen där jag också är och med andra folk på msn som jag pratar med, så jag vet att hon är där men hon liksom bara slutar att prata med mig. =/
Självklart blir jag lite ledsen över det för jag menar om hon inte vill prata med mig så är det bara att säga det, jag blir inte sur för det utan jag får akseptera det och dra mig undan då, men när hon inte skriver något så blir man ju lite frustrerad och undrar vad det är. Idag så loggade hon av utan å säga hej då, det gjorde hon igår också så nu har jag bestämt för att vara like jävlig tillbaka och ignorera henne. Kanske lite barnsligt om man säger så, men det får ni helt enkelt bara tycka. För inte så länge sen så gjorde en kompis till henne samma sak som hon gör med mig nu och jag var där för henne då och hon var också ledsen över att bli behandlad på det sättet men nu så gör hon samma sak själv. Jaja, nu tänker jag inte lägga ner mer energi på den tjejen utan jag går hoppas att det blir ändringar snart annars får jag säga till henne.

Har inte bloggat så mycket dem senaste dagarna men det är helt enkelt för att jag inte har något att säga. Jag går väll igenom en bloggtorka om man kan säga så. Men nu så ska jag kolla på tv'n en stund innan jag ska sova. God natt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0