Love's not a competition

Hej!
Ni kan gissa vad jag har blivit? Jo, jag har blivit sjuk. Vet ej vad det är, men min hals är typ konstig. Jag hörs ut som en mann när jag pratar och är ganske hes, har också problem med att svälja när jag dricker. men jag har inte haft någon feber eller andra symptom på att jag är sjuk, detta kom helt plötsligt. Som tur är så hade vi lite hostsaft från sist jag var sjuk så den har funkat bra, är ju morfin i den så det var nog därför jag var knocked out all morning. Altså jag vaknade inte förän kl halv ett bara för att jag tog hostsaften. Men skönt med sömn. =)

Har inte gjort så mycket idag, bara slappat framför tv'n eller datorn. Jag håller på att bju på en grej på tradera men det fins en idiot som bjur över mig hela tiden fast nu så har han lagt av helt plötsligt men då kommer ju andra förstås. Idag så bestämde jag mig för att kolla budhistoriken på denna grejen jag bjur på och jag blev lite full i skratt när jag såg vad min "motståndare" har gjort. Jag ska visa er.

- här ser ni att han har haft en liten budmatch med sig själv. Jag har valt att stryka över hälften av hans användar namn för att jeg vet inte rikitig om man får lägga ut sånna saker så jag vill heller vara safe than sorry.

- och sen här så ser man att några andra har lagt inn bud, men sen så har denna Åke varit igång igen och haft en liten budmatch med sig själv..igen!

- och samma sak igen.

Jag kanske är den enda som är lite förundrad över detta, men jag tycket att det är konstigt iaf. Nu så ska jag äta lite pannkakor, jag är hungrig!

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0