Jävla pollen

Shit vad jag hatar pollen, det kan omöjligt vara något som är värre än det just nu. Sitter här med en pose och toapapper och snyter mig hela tiden, har tagit allergi nässpray men den värkar inte funka. Usch, hatar pollen.

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag bestämde mig för att gå på en liten promenad.. liten blev den dock inte för jag var borta i över två och en halv timme så då kändes det riktigt bra! =) Det kändes gott att få röra på sig och komma ut men sen så var det ju den jäkla pollen som gör allt sååå mycket svårare. Jag tog lite bilder men har inte kameran här just nu så det får komma sen. Inte har det blivit någon middag idag heller, fysj vad lat jag är idag. Jag föreslog kebabtallrik men blev tyvärr nedröstad. =( booo, you whore!

Aja, men nu så ska jag greja lite med datorn och se på film. Har inget annat å göra så då får det bli en film eller kanske ha ett Prison Break maraton, det hade inte varit helt fel. hahaha.. Asså för er som inte vet så är jag världens största Prison Break fan. Jag bara älskar den serien och ja, jag tycker det är trist att det är slut men samtidigt så är det också på tiden att den serien slutar för 4 säsonger räcker väl och länge. Dom har liksom gjort allt dom ska göra så då kan det like bra bara sluta. Ja, jag har sett alle säsong 4 episoder, har dom på datorn och jag vet hur det slutar men tänker inte att säga något, ni får helt enkelt se själva.
Men nu så ska jag seriöst sluta tjata och se på film.

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

sv: Tackar =)

2009-05-22 @ 18:07:13
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0