I'm hysterical after all the pain you put me through

Home sweet home. =) Jag är hemma i Sverige igen för er som inte visste det och för er som inte visste att jag ens hade åkt någon stans så har jag varit i Holland och jag ska kanske tillbaka efter sommaren. Vi får se hur det blir, men jag hoppas iaf på att få komma tilbaka för jag stortrivdes även om jag hade lite problem med min host familj. Men nu kommer lite bilder från här om dagen när jag var ute å gick med mormor. Dessa följande bilder är från Sverige =)

 
 
 
 


Jag har bestämt för en sak iaf, jag ska köpa nytt kamera!
bara för att jag vill det helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Så grönt å svenskt! :)

2009-05-26 @ 06:47:55
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0