Feedback

Nu ar jag lite irriterad pa Merel faktiskt. Det har ar ju forsta gangen dom har au pair sa jag fragade vad dom tycker om au pair upplevelsen tills nu och da sa sager hon "it's been okay" - men halla?! bara okej??
Misforsta mig inte nu, jag forvantar mig inte sa himla mycket berom eftersom jag inte har varit har sa lange, men hon kan gora lite battre an "okej". eller hon kan iaf saga vad hon eventuellt ar misnojd med sa att jag vet och kan andra det, men nar hon inte sager nagot sa vet jag ju heller inte, jag kan for fan inte lasa tankar hellre.

Men iaf, nu ar min arbetsdag over. Jag borjade 07.30 i morse och slutade nu kl 18.50. Vet inte riktigt vad jag ska hitta pa resten av kvallen, blir vall att kolla om det ar nagot bra pa tv'n eller lyssna pa musik pa min dator. Vi far se vad det blir till.
Har inte sa mycket mer att beratta sa jag tanker sluta nu. haha

Hej sa lange!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0