Antligen torsdag

Fy fasiken vad jag har langtat tills denna dagen altsa. Inte for att det hander nagot sarskilt eller sant, men bara for att jag ar nu ledig hela helgen! och sant gillar vi =D
Jag har som sagt jobbat idag da, och har nyss slutat efter a ha stadat bort efter middagen. Vi at nan sort av kottbullar och potatis. Smakade ganska bra, men dom anvander aldrig sas har nere. What's up with that liksom? Sas gor ju maten bara sa mycket battre. Jag fragade Merel varfor dom inte anvander sas och hon sa att det var for att det inte var nyttigt? Men halla, chips ar heller inte nyttigt men anda sa ater ni det. Ater ni chips kan ni val ata sas ocksa, spelar val ingen roll. Orka braka, dom far la gora vad dom vill men jag tycker som sa att kan man ata chips och dricka Cola sa kan man ata sas!

Jag har tagit kort, men jag maste ladda min kamera innan jag kan ladda upp dom har. Det tog bara helt slut pa batterierna idag nar vi var ute sa da far jag ladda den i natt. Sa det kommer lite mer bilder sa snart jag har fatt laddat klart kameran och har tilgang pa dator igen.
I helgen ska jag kanska ta taget till Amsterdam for att se hur det ar dar. Jag har inte bestamt mig an, men det later frestande kan jag saga. Jag har lite med pengar sa jag far se om jag har rad och lust. Annars far jag ta Amsterdam en annan gang. Ar bara en timme undan fran har jag ar. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0