A new week has started

Good afternoon everyone!
Nu sa har jag tagit mig en paus ifran allt mas har. Eller mas ar det inte direkt, men lite har det varit. Mette har varit lite grinig idag sa hon har inte hangt med pa noterna alls men hon var ganska trott nar klockan var tolv redan sa jag gick a la henne da. Stach ar underbar, han klarar sig nastan sjalv, griner bara nar han vill ha mat eller vill ha ny bloja. Solen skiner och det ar varmt ute, jatte skont =)

Assa, dom sager till mig att jag ska ta hand om tvatten, men anda sa gor Thomas' mamma det for mig. hahaha.. Nar jag kom hem fran affaren med barnen sa skulle jag borja med att hanga ut tvatten, men den var redan ute for den hade Jentjin tagit. So himla bra, for da behovde inte jag gora det. Jag har inte fragat henne om hon ville gora det och det har heller inte Merel eller Thomas gjort, vad jag vet iaf, men hon gor det anda. Hon ar liksom 82 ar, men det skulle man inte tro nar man sag henne for hon ser ganska bra ut for sin alder egentligen.

Nar vi hadde lunch forut sa at Mette jatte mycket och jag menar varkligen jatte mycket! Forst sa mosade jag lite Kiwi och banan (hela) som jag gav henne - hon at allt, sen sa fick hon en smorgas med jordgubbssylt - hon at allt, sen sa fick hon en mandarin (hel) - hon at den ocksa, och till slut sa fick hon en liten yoghurt och sen da nar hon skulle sova sa fick hon med sig en flaska mjolk. Den tjejen kan varkligen ata nar hon vill altsa, jag blev jatte forvanad for hon brukar liksom inte ata sa mycket under lunchen, da vill hon mjolk bara, men nu sa skulle hon bara ha mer och mer mat.. Skit skoj! =D

Men nu sa maste jag ga, jag hor Stach!
Hej sa lange!

Kommentarer
Postat av: May-Britt

Jeg syns at du er utrolig dyktig og tålmodig. Jeg er veldig stolt av deg jenta mi,klemz mamma

2009-05-04 @ 14:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0