Today is the day when all things change

God morgon!
I dag så är det faktiskt min födelsesdag! Jag fyller 20 år och kan nu säga att jag inte länger är en tonåring, jag har blivit vuxen. Fast jag kommer nog aldrig att bli helt och hållet vuxen man måste ju få vara lite barnslig även om man inte är tonåring. Det händer ingen särskilt just nu under dagen, men kl 18.00 då blir det kalas =D
Folk har frågat vad jag önskar mig i present och ärligt talat, jag har ingen aning om vad jag önskar mig. Det enda jag kan komma på är pengar, dem verkar inte vara helt nöjda med det svaret dock. xD

Men jag får väl vara lite produktiv och äta lite frukost nu.
Hörs sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0