make everything alright

God kväll!
Det känns som att jag inte har bloggat på flera dagar men ändå så är det inte länge sen jag bloggade. Oavsett, dem senaste dagarna har varit jätte stressiga. Let me show you:
  • Torsdag var det kalas
  • Fredag var det kalas
  • I dag har det varit kalas
  • I morgon är det kalas.
Kalaset i dag har inte varit för mig dock och det i morgon är hellre inte för mig. Min kusin fyllde 7 år den 20 Mars så vi firade henne i dag. I morgon ska vill fira en annan tjej som fyllde år den 11 Mars. Det är mycket nu i Mars, sen så fyller min morbror den 31 Mars också, men han ska nog inte ha något kalas. Och som vanligt när det är kalas så blir det mycket mat! Herregud, det känns som att jag har ätit för flera år och mer kommer det att bli i morgon. Tur att snön är på väg bort så att man kan börja gå igen. Jag har inte fått gjort det så mycket nu i vinter på grund av mitt ben, men nu så kan jag börja snart igen. =D

Har inte mycket annat att skriva om just nu. Tänkte att jag skulle äta lite pizza och gossa lite med katten medans jag kollar på en film nu. Kommer att skriva om mina kalas sen..

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0