I've got to break through

God kväll everyone. =)
Tänkte att updatera lite igen nu, fast inte så mycket. Vad har jag gjort i dag då? Jo jag har sovit jätte länge, det är nästan så att jag skäms för det, men det är skönt att man kan vila ut lite när man är borta. Hemma så blir det lätt att telefonen ringer eller något sånt, så då är det skönt att kunna sova lite längre utan att bli störd. hehe.. Sen så käka jag lite mat och gick til affären för att handla lite. Där hittade jag något som jag bare behövde just då, asså egentligen så var det inget jag värkligen behövde men ändå så gjorde jag det. Jag kan inte förklara på något bättre vis, men jag hoppas att ni fattar ändå.. Sen så gick jag "hem" igen och sätta mig framför tv'n och muma lite godis. Sen kom min morbror och hans tjej så då blev det lite choklad tårta och kaffe på oss, efter dom hade åkt så blev det middag. Mumsigt värre.. Jag har ju tagit lite kort som jag ska dela med mig.

Det snöade igår som ni ser och det kom en del snö..
 

Den ena utav katterna kollade på AFV på tv'n, men sen tröttnade hon. xD
   

Turte (mamma'n) bara latade sig. haha


Och sen så har vi den grejen jag bare kände att jag behövde!


Där har ni några kort iaf. Jag har självklart tagit fler, men vissa vil jag inte lägga upp här. En sak till, jag skriver på svenska igen xD. Eller försöker iaf, jag använder för tilfället min egen laptop. Men nu så ska jag glo på tv'n lite innan det blir att lägga sig..

Good night y'all =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0