Houston, we have arrived

Ja nå så er jeg i Norge dere. Som dere sikkert skjønner så skriver jeg på norsk for øyeblikket siden det tagentbordet jeg bruker nå er norskt så da blir det bare bedre om jeg skriver på norsk. Dere skjønner sikkert hva jeg babler om allikavel og om dere ikke gjør det så får dere bare spørre, jeg biter ikke. xD

Turen til Norge begynte bra, men endte dårlig. Når vi skulle kjøre fra Ed så begynte det å snø! Herlig, not liksom. Uansett vi gav oss avgårde og kjørte pent på veiene siden vi ikke visste om det var glatt eller hva det var så vi tok det pent. Det snødde hele veien til Norge og man kunne kjenne at bilen slengte litt hit og dit i svingene, men alt gikk bra. Vi kom oss frem. =) Men det har jo snødd sinnsykt masse da.. Det er jo blitt vinter helt på nytt igjen, hadde jo liksom ikke regnet med det nå. Alt så jo ut som om våren var på vei men så ble det ikke slik allikevel. Uff, det lover ikke bra! Men titta på været i stad og hun sa at det skulle bli opphold i morgen så vi får håpe på det... Krysser fingrer og alt som kan krysses jeg iaf. =D

Jeg har tatt noen bilder som jeg kommer til å laste opp i løpet av kvelden eller i morgen, det får jeg se hva jeg gidder. Jeg skal også lage litt mat for kvelden, det blir digg. Har kjøpt inn kylling, fløtesaus, ris og grønnsaker.. Yummy!!!

Men nå så skal jeg begynne med maten dere. =)

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0