G'day mate

Good morning everyone!
Nu så har jag nyss ätit frukost och ska snart åka iväg til Norge. Ska bli roligt att komma bort lite så det blir bra vet ni =)
Jag har inte så mycket att skriva om för tilfället men det kommer väl senare antar jag när man kommer fram til Norge och har fått gjort lite mer grejer. Ser ut till att bli ganska bra väder iaf, vi har ingen sol eller något men vi har ju klart väder och inga minus grader. Jag längtar tills sommaren nu känner jag, säger inte nej til sol och värme direkt. hehe..

Jag tror jag är på väg att bli förkyld, näsan rinner och jag nyser nästan hela tiden. Jag hoppas att jag inte blir förkyld, jag har inte tid med det och ingen lust med det hellre! Usch, vill inte bli förkyld.

Men nu så måste jag sätta fart..

Hej svejs så länge! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0