are we human

Jag vet inte riktig hur jag ska börja detta inlägget eftersom klokkan är 00:23 och de flesta brukar antigen festa eller sova vid denna tiden. inte för att det är fel att vara hemma och sitta framför tv'n eller dator'n, men som jag sa de flesta. I dag har det inte händt så mycket hellre så jag har inte så mycket att säga men här är jag helt ordlös - eller kanske inte eftersom jag skriver. Iaf, vad vi har gjort i dag är, städat lite, varit ute och gått en sväng, hälsat på några gamla kompisar och sen så var det helt plötsligt kvällen. Jag tycker tiden går så snabbt när man inte är hemma, man hinner liksom inte med allt. I kväll har jag käkat pizza och det va skit gott! Jag har värkligen saknat norsk pizza. Den svenska pizza'n är god men den norska är bara bäst. Efter att jag åt så tod jag en härlig dusch och sen så blev det att sitta framför tv'n och mumsa lite godis, det är ju helg så då får man passa på. =D I morgen så åker vi hem til Sverige igen. Samtidigt som det kommer att bli skönt att komma till sitt eget hem så vill jag inte åka hem hellre, jag är lite kluven om jag säger så. Men förhoppningsvis så kommer jag tillbaka till Norge till sommaren. I'll be back, baby! xD

Jag har också ändrat lite på layouten här fast den är inte riktigt så som jag vill ha den så jag kommer att fixa lite på den under veckan som kommer när jag får tid. Jag är absolut inte den bästa att greja med html och sånn skit, men man lär sig bara man provar. =)

Är ni sugna på mer kort? Även om ni säger nej så tänker jag inte att lyssna, jag tänker lägga upp det ändå. haha.. och om du inte vill kolla så får du la bara låta bli då. Har tagit lite fler kort idag måste jag säga.

Min goa pizza!
 

Min mamma kom för att hälsa på =)


Och sen så är det bara katterna kvar.
   
   
   

Men nu så är jag redo för att gå att sova!
Good night everyone!

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Haha va fin du gjorde din mamma.



Men du! Finns Oreos i Sverige?!!

Kram Louise

2009-03-17 @ 09:11:21
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0