Äntligen

Andra inlägget för denna dagen. Det är ju snart dags att lägga sig snart också, men först ville jag skriva av mig lite. Jag har inte gjort så mycket i dag egentligen men jag har hunnit med att städa lägenheten, tvätta kläder och packa ner lite saker. Du undrar nu varför jag har packat, jo jag har packar för att i morgon så åker jag til Norge och stannar över helgen. Jag ska passa på min släktings hus medan han är bortrest på semester så det ska bli kul. Jag får chans att träffa mina gamla kompisar och njuta av lite tid för mig själv.

För ni som inte har fattat eller inte vet, så är jag norsk egentligen.. Det är också därför det är mycket stavnings fel i mina inlägg, jag kan prata svenska bättre än vad jag skriver svenska. Mitt modersmål är ju norska men jag försöker att skriva svenska iaf. =)

Men nu så blir det att ta en snabb dusch och sen hoppa i säng, måste upp tidigt i morgon. Jag kommer ta kort när jag kommer til Norge så då kommer jag att ladda up lite kort här under helgen =D

Good night everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0