A fresh beginning

Välkommen til min nya blogg. Så nu har man skaffat en ny blogg, jag kände att det var på tiden eftersom jag aldrig uppdaterade den gamla. Jag var duktig ett tag men så blev det liksom inget mer, jag kände ingen lust att blogga för att det inte hände något som var värdt att blogga om. Inte för att det händer något speciellt nu heller, men jag känner bara för att ha en blogg där jag kan skriva av mig när jag känner för det.
Jag kan ju berätta lite om mig själv först iaf.

Namn: Jeanette. men mina kompisar kallar mig Nettan
Ålder: 19. fyller 20 år om 8 dagar! *woohooo*
Bor: I ett litet samhälle som heter Ed. haha

Om ni vill veta mer om mig så fråga bara. =D
Men nu så ska jag städa lite..

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0