Rise and shine, earlybird

God morgon. eller förmiddag är det kanske nu vid detta laget, jag är lite småvirrig nu när jag har nyss vaknat efter å ha sovit i bara 4 eller 5 timmar. Ja du läste rätt, no need to check twice. Jag är uppe nu för att jag har väntat på att posten ska komma och det har den gjort, men inget paketavi var där, så jag kollade mitt paket och vet du vart den är? I Örebro. Va fan gör den där då? Den har liksom legat där sen igår kväll. Jaja, får hoppas att den kommer imorgon då.

I dag är jag hemma helt själv hela dagen ända fram tills i morgon, då kommer mormor och hämtar mig och vi åker till Norge för att vara där i två veckor. Ska bli skönt att komma bort ifrån Sverige ett tag. Jag kommer nog fortfarande att blogga om jag känner för det, kommer också att bli lite mer kort. 

Men nu så måste jag skynda mig att göra mig iordning för brorsan ska hämta mig snart och vi ska ut till pappa för att äta våfflor! men innan det så måste jag till apoteket å köpa allergi tabletter för det är något jag reagerar på iaf, men har no clue på vad dock. 

Jag kanske bloggar lite senare igen!
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0