När solen gått ner

Jaha, då var jag här igen. Natt till i dag var helt för jävlig kan jag börja med att säga! Jag sov inte ett dugg för att jag bara låg och kliade. Så när klokkan var rundt 4 på morgonen så bestämde jag mig för att nu hade jag fått nog och gick up for att gå på toa. Sen fick jag se att jag hade massa med röda märken på hela kroppen och det blev bara värre och värre. Jag väckte mamma och vi åkte till Bäckefors till läkaren och det visa sig vara allergisk utslag, men vad jag reagerade på vet jag inte. Dem tog inga tester heller, jag fick bara lite medisiner där inne och en tablett som jag ska ta nu i natt igen för då har det gått 24 timmar sen sist. Men iaf, jag somnade inte förän klockan var 6 på morgonen och vaknade vid 1 igen, jag var ganska trött då men som tur var så hade det slutat att klia och alla märken var borta. 

En annan bra överaskning i dag var att mina skattepengar hade kommit. Det har jag sett fram emot så nu har jag betalat räkningar. =) Känns skönt att få den skiten ur vägen.

Den här bjur jag på, fast egentligen inte. haha


Jag tänker inte att visa mitt fula ansikte. No way, Jose!
Men nu ska jag kolla Paradise Hotel Danmark. 

Night y'all.

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hihih okej lyllo :D

2009-06-11 @ 00:40:56
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0