Min underbara ansiktskräm

Hejsann!
Jag tänkte bara tipsa om en ansiktskräm som jag tycker är helt underbar. Jag har väldigt sensitiv hy och tål inte produkter med parfym i, då börjar jag bara att klia så jag är väldigt beroende av parfymfria produkter när det gäller grejer som ansiktskrämer och bodylotion. Min mormor var snäll nog att köpa en väldigt bra kräm till ansiktet för min hy är också väldigt torr och denna krämen har värkligen hjälpt mig. Helt jävla underbar! =)
Det fins säkert andra som är lika bra, men personligen är detta krämen för mig.


Denna är altså köpt i Norge på Apoteket, men den fins nog i Sverige också. Kostade 105 NOK så det var ju inte så illa =)

Jag använder också en bodylotion utan parfym och duchsåpa utan parfym som funkar bra. Slänger inn en bild på det också.


Jaja, det var allt jag hade att säga. Nu ska äta lite mat för kvällen och sen blir det fim!

Kommentarer
Postat av: malin

hehe jeppjepp :)

oh ja, han är ruskigt gullig.

2009-06-25 @ 21:51:20
URL: http://majok.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0