Irriterande kusiner och stekande sol!

Gud så jäkla skönt väder det har varit i dag, har nästan bara legat i solen. Jag kan dock säga att jag har blivit solbränd men det får la gå. Vill man vara fin får man lida pin, eller hur man nu skriver det. haha.. Inte för att man lider när man är solbränd fins ju värre saker.. Jaja, nog om det.
Mina kusiner kom hit på besök och guuud va dom var jobbiga. Asså, jag älskar värkligen barn men dom här två är bara för mycket ibland, man får ju inte inte ens vara ensam på toaletten. Dom lyssnar när man säger till dom men vissa saker borde man inte behöva säga till om egentligen, det borde dom ju fatta. Jag var så himla snäll och skrek "get the fuck out" till dom en gång för dom bara ville inn på mitt rum och gjorde nästan sönder dörren. Som tur var så fattar dom inte engelska än så då kan jag skrika lite svärord. xD

Här kommer iaf, kort på änglarna.
 

Jag har två stycken video också, en där jag skriker gtfo och en annan. Jag slänger inn dom också!


gtfo. haha
Uploaded by inwaves


Annoying cousins
Uploaded by inwaves

Jag bjur på det här ;)

Men nu så blir det sängen för min del. God natt!

Kommentarer
Postat av: Anon

Du är bara för härlig altså!

2009-06-24 @ 16:23:04
Postat av: linda

ska ut strax och njuta av solen

2009-06-24 @ 16:54:41
URL: http://lalinda84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0