I'll be your cure

Hejsann.
Nu har det blivit ett tag sen jag bloggade, men I'm back! =)  Inte för att jag något spännande att berätta, men jag känner att jag måste börja skriva av mig saker som jag brukar hålla för mig själv. Och det är ju egentligen därför jag har bloggen för att jag ska kunna skriva av mig, men nu så har jag varit lite slö med det.

I helgen har det inte händt så mycket, har varit nostalgimässa här i Ed så man har kollat lite där. Massa snygga bilar, men det är tyvärr inget för mig. Jag är inte en raggar brud alls, fast jag kan gilla den sorts musik men raggar stilen är bara inte för mig. Jag kör heller mitt eget lopp och är den är jag är. 

Men nu så ska jag kolla på Dead Or Alive innan det blir sängen. Jo förressten, alla ni som har iTunes, har ni också tagit hem den Safari grejen? Jag använder den nu och jag tycker den är lite knepig, men jag är ju van vid Firefox så det kanske är därför. Jaha, jag får skriva mer i morgon.

Good night y'all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0