Change of attitude

Ja, nu så har jag made up my mind. Jag ska förändra min kropps attityd nu, jag måste helt enkelt. Så nu blir det andra bullar kan jag lova er. Jag kan först och främst säga att detta kommer inte att bli en mode blogg eller något sånt, jag kommer bara helt enkelt att skriva om min "kamp" för att gå ner i vikt och skriva om hur det är att vara en plus size tjej. Det att vara en plus size tjej är inte alltid lika enkelt, vi har mycket svårare för att få kläder och ofta blir man kategoriserad som en latmask bara för att man har några ekstra kilon och det är orättvist att personer blir dömda innan man lär känna dom.

Jag har bestämt mig för att gå ner i vikt enbart för att jag ska i bröllop nästa år och då måste jag hitta en klänning och skor, dessutom skulle det kanske känns bättre om man gick ner lite, men jag kommer nog alltid att vara en plus size tjej.

I'm big and beautiful and loving every second of it!!

Jag måste bara ha den attityden framöver nu, I'm going to be more confident. 
Gillar ni inte plus size tjejer som är självsäkra så gtfo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0