Well hello to you too

Hejsann!
Nu har det blivit ett tag sen jag bloggade igen, men det får la gå. I går så hade jag ganska kul faktiskt, jag och mamma åkte för att shoppa och det blev en ganska lyckad shoppning. Jag fick nya skor som jag värkligen behövde och sen lite nya kläder. =) har tyvärr inga bilder på kläderna men jag tog ett på skorna som kommer här.
- jag föredrar sådana skor.
- jag valde att ta bort mitt ansikte för att jag såg lite insane ut (haha), men iaf detta är lite utav en tröja som jag fick.

I kväll så skall jag ha film kväll för mig själv. Mamma fyller år så hon har åkt ut med några kompisar och eftersom det är skitväder så valde jag att stanna hemma. Jag har hyrt två filmer som ni kan se här.

 

Jag bara älskar thrillers och rysare så detta ska bli mysigt. Har också köpt inn lite godis också! =D
Men nu så ska jag ta mig en dusch innan jag börjar med maten!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0