Somebody please kill me

Asså fan.. Jag vaknade för typ 10 minuter sen och var helt vaken, jag fins inte trött alls. Hur länge sov jag? 2 timmar.. När det blir på detta viset så med andra ord kommer detta att bli en dårlig dag för mig. =( Jag vill ju sova mer, men jag kan inte. Så vad gjorde jag? Jo jag satte mig framför datorn och kollar på film på tv'n. hahahah.. Förhoppningsvis så blir jag trött nog så att jag kan somna om sen. *crosses fingers*

Filmen jag kollar på är norsk och heter "Tre Nötter Til Askepott". Denna filmen går alltid på NRK1 varje julafton och jag har kollat på den sen jag var liten så när jag såg den på DVD så köpte jag den så att jag kan kolla när jag vill! =) Jag lägger inn ett litet snabbt webcam kort som jag tog från filmen. 



Men nu så blir det att kolla klart filmen och förhoppningsvis sova!!

Kommentarer
Postat av: laila

hej :)

2009-07-17 @ 13:17:22
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0