My brother is totally awesome.

Jippi!!
Jag är super glad just nu! Min bror har fixat mitt trådlösa internet så nu kan jag använda min underbara Mac och det är jag jävligt nöjd med kan jag säga. =)
Annars har det inte hänt så mycket nytt, dom sista tre dagarna så har vi haft en mus inne hos oss. Min katt drog in den på Måndag för att äta den, men så sprang den iväg för henne och gömde sig så katten fick inte tag på den, och det gjorde inte vi heller så musen satt gömd i två dagar innan den började våga sig fram.. För att göra en lång historia kort, det slutade med att min morbror fick komma hit och hjälpa oss. Han hade med sig en fjärilshov och klarade att fånga den efter typ 10 minutes med lite skrik från mig. haha
Asså jag är skit rädd för möss och alla krypdjur egentligen, jag hatar det. Usch, så äckligt.

Men nog om det, musen kom iaf ut med livet i behåll. Det kunde ha varit värre för henne! ;)

Ikväll har jag inget för mig, blir väll att bli van vid macen, den är lite annorlunda enn min Windows dator.
men nu så ska jag surfa rundt lite. Hörs sen! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0