It's not supposed to be this way.

Fy i helvete vilken dag det har varit i dag. Ursäkta svärorden, men altså min dag har inte varit riktig bra och därför så mår jag inte så bra själv. Vaknade i morse och uptäckte att mensen hade kommit på beök. Inte kul, men tänker inte tjata mer om det. Senare under dagen så fick jag mer och mer mensvärk som blev bara värre och värre och som typiskt är så hade vi ingen smärtlindrande heller, så jag tänkte "jaja, jag får väll stå ut med det då". Men sen så kom illamåendet, fick en klump i halsen och fick en massa vatten (läs: spott) i munnen så jag gick på toaletten men det kom inget.. Sen så tänkte jag att försöka äta lite mat men fick i mig bara tre-fyra tuggar innen allt kom upp igen. Usch inte kul altså.. Jag fick en tablett av mamma som hjälpte iaf mot smärtan och jag har fått i mig lite mat, så nu mår jag liiiiite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0