Hemma igen.

Just nu har jag kommit hem från en liten shopping-spree! :) hade fått inn pengar på mitt konto så då blev det att åka ut och handla lite små saker. Orkade inte spendera så himla mycket pengar eftersom jag ska betala räkningar också, men lite grejer blev det iaf. Gick innom Kicks för att få lite råd om olika produkter som jag kan använda till ansiktet och olika smink produkter som skulle passa min hy eftersom min hy är väldigt torr och känslig. Fick en massa bra råd iaf så nästa gång jag får pengar så blir det att spendera pengar där! =)

Oavsett hon expeditrisen frågade hur gammal jag var och när jag berättade att jag var 20 så blev hon jätte överraskad. Hon trodde då att jag 15 eller 16 år... Altså så ung kan jag inte se ut, själv så tycker jag att jag ser ut som om jag är 20 eller äldre.. men men, roligt är det när någon säger att man ser yngre ut än det man är! =)

Nu så skal jag kolla lite på tv och äta lite mat!!
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0