Hejsan svejsan.

Jag kom inte på något fyndigt att skriva som headline där uppe, men iaf här är jag tillbaka och skriver. När det har varit så jäkla varmt som det har varit nu dom senaste dagarna så orkar jag inte att sitta framför datorn och skriva i bloggen. Jag svettas som attan och är inte på bra humor. Sover knappt om natten därför att jag svettas som en gris.. Usch!!
Jag får nog köpa en fläkt tror jag, men sist jag hade en så blev jag förkyld och det vill jag inte bli igen. Vi får la se hur länge detta vädret håller i sig, det har iaf åskat och regnat lite här idag och det var så himla skönt!

Iaf just nu sitter jag och skriver på min underbara Mac!!! Jag vill använda den hela tiden men tyvärr så går inte det för att macen vill inte fungera med mitt internet och jag har köpt trådlös men jag har inget modem och då fattas det ju en sladd, men jag ska höra med brorsan om han kan hjälpa mig att fixa det på nått vis, han är smartare än mig när det kommer till datorer.



Jag lever på LOKA för tiden.. bilden blev lite konstig med den är tagen med Macen och då måste jag ha den här. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0