fuck this day

I dag har varit värsta skit dan för min del, allt har liksom inte gått bra alls. Jag har mensvärk och jag blir bitchig helt enkelt när jag har denna skiten och det kan jag inte rå för, men vissa människor måste reta up mig och då får dem ta konsekvenserna också. I dag blev min mamma utsatt för detta. Altså vi satt och spelade kort och jag förlorade, visserligen är jag en därlig förlorare men i dag så störde det inte mig som det brukar göra, men mamma började tjata och tjata om att jag var så grinig och arg men jag sa att jag inte var det, så helt plötsligt så slutade hon å spela och jag fatta ingenting, sen så börja hon igen om at jag var grinig och allt det där och då blev jag förbannad så jag reste mig upp och slängde kortleken på henne och låste inn mig på rummet. Jag menar, va fan.. Jag ska väll inte ha skulden för allt heller. Jag gillar inte orättvisa.

Jag har dock senare insett att detta inte var det mest mogna sätt att bete sig på, men jag skiter i det. Jag blir arg och då får man ta det som kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0