and even if I never do

Buenas noches everyone!
Sitter här mitt i natten och bloggar som vanligt. *suck* Dagen i dag har varit okej, jag somna rundt 11 och vaknade vid 3 då mobilen ringde. Det gjorde inget att bli väkt vid den tiden för man måste ju upp nån gång eller hur? Sen så blev jag typ liggandes i sängen och kolla på Oz, sen så kom mormor hit och lite senare så kom brorsan och hans tjej. Han skulle låna mitt internet hvilket han fick. Är typ tredje dagen i rad han är här. haha.. Ganska coolt.
Han vill gärna ha min mac så jag bestämde mig för att ha lite skoj med han så jag tog kort på han och jag antar att han bjur på dom ;)



Lite kul får man ha och med mig som syster så borde han räkna med detta!
Men nu så ska jag faktiskt sova. Det behövs.. God natt =)

Kommentarer
Postat av: laila

hehe :) sweet

2009-07-18 @ 13:02:12
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0