Surprise surprise

Hejsann!
På sista tiden har det blivit så att jag inte orkar eller inte kan blogga för att jag har inget att berätta om och då så känner jag att det är ingen ide att blogga heller. Jag har iaf bestämt att jag ska ändra lite på mitt design i kommande framtid måste bara hitta energi för att göra det för det är inte det lättaste kan jag säga. Men nu iaf över till lite andra nyheter ;)

  • 1 oktober så flyttar vi till Norge igen. Har fått lägenhet så nu måste jag bara leta möbler och lite andra saker.
Bloggaren Dessie är tillbaka igen. Vilket straff hon fick, ynkliga 3 dagar. I min mening skulle hon haft mer eftersom det hon skrev var inte direkt snällt. Spelar ingen roll om det var sanning eller inte, hon var avstängd i längre tid första gången och då var bara för att hon provoserade för mycket, men denna gången fick hon bara 3 dagar, vad är det liksom? Om hon skrev sanning eller inte vet ingen, men snällt var det iaf inte.

Tv-serien Oz äger mitt liv just nu. Fasiken vad jag älskar det! Jag har snart kollat igenom 6 säsonger på 1 dag. haha.. Obsessed much? Yes sir I'am. haha

Men nu så ska jag kolla lite till på Oz. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0