No, not for us

I går så var vi i Norge en sväng för att fira min morbrors fästmö's son som nyss har fylt 18 år. Vi fick jätte god mat och sen så åkte vi en liten sväng för att kolla på lite grejer i Halden och efter det blev det tårta. Jag var inte helt bra dock, men klarade mig fint ändå. =) Roligt hadde vi och det var det som var huvudsaken.
Jag har inte bloggat på tre dagar och jag är värkligen kass på att blogga just nu känner jag, men så är det väl för alla i bland. Grunden till mitt kassa bloggande är för att vi ska ju flytta snart och jag måste ta ett svårt beslut angående min underbara katt, för dit vi ska flytta får man inte ha husdjur. =(

Men nog om det, här kommer lite kort från Norge.

 

  - min mormor

  - min mamma posar lite. haha

Här är en video också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0