Hello hello

Sitter här i all min ensamhet och tänkte att blogga lite. Vad annars fins det att göra såhär dags liksom? Jo jag kollar på en film också, "The Foreigner" tror jag att den heter. Skit samma, Steven Segal är med iaf och han är ju kul.
I går så var vi i Sarpsborg för att fira min kusin som har fylt 8 år. Solen sken och vi åt god mat, kan det bli bättre? Träffade roligt folk också. Jodå. jag har också blivit solbränd!! fast bara på höger sida av armen och ansiktet så jag ser ut som värsta freaken just nu.. Jag gör ju det annars också men det har blivit lite sämre nu då! haha.. Orkar inte bry mig vad andra tycker just nu, så jag slänger inn några kort på mig när jag ser ut som en freak. Hata om ni vill, I really don't care.

- Jag vet inte om ni kan se att jag är lite röd där på armen, men det är jag. Ignorera resten av mig, kolla rödheten bara!! ;)

Och här kan ni se vad jag lever på just nu!

- RISKAKOR!!!! med smak av gräddfil och lök. YUMMY!
Och ja, det är jag som sitter där bakom och är lite blyg/weird. så nu vet ni det också!

Kommentarer
Postat av: Sabita

Fin blogg, utrolig kul :-)

2009-08-03 @ 10:18:17
URL: http://www.sabitasaleem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0