This too shall pass

Hei igen. Idag har var okej. Jag ska inte klaga, fast egentligen har jag orsak till att gora det men eftersom det ar andra dagen sa far det ga. Barnen var snalla idag ocksa, vi har stor-handlat och sen har vi haft lite regn. Jobbigt med regn, man kan ju liksom inte vara ute da. Forressten sa traffa jag en skit snygg kille idag ocksa.. Han jobbar for pappa'n i huset har och vi pratade lite idag sa det var kul. Jag skamde vall bort mig lite ocksa men det far la ga. haha.. men nu sa ar det kvallen for min del. nu ska jag sova! God natt!

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Jag gick på bio med en kompis. Eller lite dejtkompis eller nått sånt mysigt. Bra var filmen iaf. Värd att se, men sedan måste man ha den humorn också.



Vad kul att storhandla! Jag älskar det.



Jag brukar säga såhär: Mina värdbarn var som mina syskon. Vi bråkade en hel del, särskilt när det var stressigt. Men sedan kunde de anförtro sig till mig också väldigt mycket och de betyder MASSOR för mig. Ingen kärlek utan lite bråk helt enkelt.



Hoppas allt går bra för dig, hur känns det? Något du redan nu inte gillar?



Kramar Louise

2009-04-29 @ 21:22:29
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0