This is so not the point

Nu är jag här igen och denna gången med lite bilder å grejer från i Tisdag när jag och min mormor var ute å njöt av det fina vädret som har varit. Vi stannade till nere vid en badstrand där det fins massa med ankor. Ni får ursäkta om det är felstavat. Iaf, vi stannade där och gav dem lite mat =)

 

Och här är en liten video också.
 

Jag har funderat på att börja videoblogga, inte hela tiden men kanske en gång ibland. Vi får se vad jag kan hitta på, för man måste ju liksom ha något att prata om också annars lär det bli jätte tråkigt. Blir nog att börja med detta när jag kommer til Holland och får något spännande att blogga om. Väntar fortfarande på svar ang om jag får lägga ut bilderna. Men nu så blir det att kolla klart Cops.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0