Queensday

Hej pa er. I dag ar jag ledig for att det ar Queensday har, dom firar drottningen eller nagot sant, jag ar inte bara ledig idag, men hela helgen. Fan va skont! det tycker jag om, att vara ledig. haha. Eller jag ar ledig imorgon, men jag ska hanga pa Merel (mamma'n) nar hon haller pa har hemma for att se hur hon gor sa att det blir lite lattare for mig. Vad annars har handt da? Inte sa mycket, jag har flyttat till min lagenhet nu. Kanns gott att fa komma for sig sjalv samtidigt som det blir lite ensamt, men det far la ga. Har kommer lite kort iaf, kommer mer sen.


 
 

Men nu sa ska jag ga i affaren och handla inn lite grejer. det behovs!
Hej sa lange!

Kommentarer
Postat av: angelica

svar: tack! :) jag ska ta hand om en 2-årig kille och hans tvilling-syskon som är 1-år gamla :) vart är du och au-pairar?

2009-04-30 @ 18:29:19
URL: http://jordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0