Polis polis potatisgris

Nä fysj nu var jag barnslig. hahaha.. men jag kunde inte låta bli. Ni kanske undrar varför jag hade en liten barnslig stund, jo det ska jag berätta för er. Tidigare idag när jag kollade ut genom köksfönsteret så såg jag en polisbil och två poliser. Jag har ingen aning om varför dom var här, men jag såg dom vandrade runt omkring på området och pratade med några tanter och sen helt plötsligt försvann dom. Jag hann smyg fota polis bilen innan dom kom tillbaka efter å ha pratat med en tant.

Om du kollar riktigt närme på detta kortet så ser du två gubbar där på gräsmattan och det var polismännen.



 

Så tråkigt har man haft idag så man har smyg fotat en polisbil. Jag har ju självklart njutit av det underbara vädret som har varit och jag har gjort en kort videoblogg som jag lägger in sen. =)
Jo förressten, jag har pratat med min host family också! Allt känns så bra just nu och jag längtar tills att jag åker och får träffa dom och barnen. Hörde Mette lite i backgrunden och hon hörs jätte gullig ut. Jaja, men nu ska jag ladda upp video inlägget.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0