My host family

Tjosan!
Nu kommer det bilder på min Au pair familj =) och som ni säkert vet så åker jag ju på söndag! Jag längar lite samtidigt som jag är nervös, barnen är ju så små men jag tror och hoppas att det kommer att gå bra.
- Huset
- Mette
- Stach

Och som ni ser så har jag vattenmärkt bilderna och det är för att inte någon ska kunna ta bilderna och använda som sina egna eller något sånt. Jag fler bilder men jag orkar inte att vattenmärka alla just för tilfället så det får bli en annan gång. Jag kommer väll att lägga ut lite kort när jag kommer ner och har börjat jobba. =) Men nu så blir det sängen.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Oj, åker du så snart!

Hoppad du får det jättekul och bra och att du trivs i din familj.



Ha de så bra och stort lycka till!

Kramar Louise

2009-04-24 @ 16:29:28
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0