It's too late to back down now

Hej på er.
För en gångs skull så blir det ett inlägg innan midnatt, fast egentligen så borde jag ha lagt mig för länge sen om jag ska klara av att komma inn i min nya rutin, men jag får hoppas att jag klarar av det ändå. Det har inte händt så mycket dom senaste dagarna och när det inte händer något så kan man [läs: jag] inte blogga hellre. I dag har jag beställt min flyg biljett till Holland och nu börjar jag känna mig lite nervös, jag är inte nervös över att vara au pair, men jag är nervös för flyg resan. Men det är ju bara normalt så jag får ta det som det kommer. =)

Annars fins det inte mycket att säga, min host family är på semester och dem kommer hem på Fredag så vi har inte hörts av under veckan. Jag får väll skicka ett mejl med mina flyg detaljer på Fredag iaf sen så får vi se hur det blir. Jag har fått tillstånd att lägga ut korten så jag tänkte göra det imorgon om jag hinner.

Men nu så blir det sängen. Är ganska trött!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0