Is this like a thing now?

Här sitter jag mitt i natten och bloggar, fast jag ska inte skriva så mycket. Jag är bara lite glad för att i går kväll kl 21:15 fick jag ett samtal ifrån Holland. Det var ifrån den hollandska familjen jag har haft lite kontakt med dem senaste dagarna. Vi pratade nästan en hel timme med varandra och gud vilken god människa. Hon ville att jag skulle börja så snart som möjligt så om allt går som jag vill så kanske jag åker til Holland i slutet av denna månaden eller i början av Maj. =D Jag har aldrig varit i Holland förut så det kommer att bli skit skoj att kanske få komma dit. Jag skriver lite mer om familjen vid ett senare tillfälle.
Men nu så måste jag värkligen gå och lägga mig, jag ska upp tidigt...
Good night everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0