I still have the key

I dag har varit en ganska bra dag egentligen. Min underbara kompis kom på besök och vi spenderade hela dagen ihop, det var ett tag sen vi bara bara hängde ihop å pratade om allt möjligt. Vi stör oss på en gemensam kompis som bara klagar för allt så det kändes bra att det var en till person som kände likadan som jag. Det är bra att ha en sådan kompis man värkligen kan lita på och prata om allt.

Annars har jag inte gjort så mycket, pratat med pappa. Det är ju också något som inte händer allt för ofta så han kom hit på kaffe och hjälpte mig med en räkning som jag inte skulle haft. Som tur var så visade det sig att den räkningen hade kommit til fel person så dem sa att jag kunde slänga räkningen vilket jag gladligen gjorde för räkningar har jag nog av annars så det kändes gott att kunna slänga bort en.

Men nu så blir att sova, måste lära mig min nya rutin. Gud va jag tjatar om den, men det är mitt sätt att påminna mig själv.
Vi hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0