First workday of many

Heeeej!I dag har jag haft forsta arbetsdagen och det var egentligen en ganske lugn dag. Barnen var snalla och allt var okej, men sen sa kommer ju kvallen och da blir det ju att man marker av hemlangtan och ja, jag fallde nagra tarar men det gar over hoppas jag annars kommer det bli skit jobbigt framover. Men men, flygturen gick ganske bra och det var inte sa jobbigt som jag trodde att det skulle va sa det ar jag nojd med. Och som ni sakert forstar sa anvander jag inte min egen dator for tilfallet. Min vill inte kopla inn sig pa natvarket fast det ar ett oppet natvark. Javla skit!! Jaja, men nu sa ska jag hoppa i duschen innan jag lagger mig. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0