Easter

Påsk. Tiden går så himla snabbt tycker jag. Jag tycker att för inte så länge sen så gick jag å väntade på att bli 20 og nu så är det snart en månad sen. Vart tar tiden vägen?! Jag hinner knappt med någon ting känner jag och till tider så är det väldigt frustrerande. Jaja, nog om det nu ska va njuta av påsk tiden för då får man äta godis! =D Vädret här är jätte fint så jag ska nog ut å gå en sväng senare bara för att njuta av solen medan den fortfarande skiner!

Vi har nyss ätit mat så jag får nog vänta lite till iaf. Usch, jag åt nog lite för mycket men det var så himla gott! Kommer att lägga ut bilderna på min Hollandska familj senare ikväll, men nu så blir det att kolla lite på tv'n innan jag går ut.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0