Banana milkshake

God kvall i stugan.
Nu sitter jag har framfor datorn igen och gor ett litet blogg inlagg innan det blir en tv-kvall for min del. Min host mum har varit ute hela dagen och nu nar hon kom hem sa hade hon varit sa snall a kopt en banan milkshake till mig. =) Sant gillar vi! Hon ar sa snall sa, jag fick aven pengar sa att jag kunde handla vad jag behovde i min lagenhet sa jag gick till affaren och handlade loss. hahaha
Jag kopte inte sa mycket, bara lite grejer som jag behovde som toapapper, te, socker, brod, smor, mjolk, juice och lite andra saker. Jag kopte ocksa lite godis for det kan jag unna mig nu som jag ar sjalv och inte behover oroa mig for barn som ser och vill ha. Jatte gott!

Jag maste komma ihag att ringa min mamma sen ocksa, jag lova ju det. Men nu ska jag dricka klar min banan milkshake, sen blir det att kolla pa tv'n och lagga sig.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0