Another day means a fresh beginning

Hej hej!
I dag känner jag mig nästan helt utvilad, fast inte helt men det kommer väl. Min hotmail ville ju inte fungera igår kväll/natt så jag blev lite förbannad och då fick jag ju bara gå å lägga mig utan att kolla mina mejl. Når jag vaknade i morse och skulle logga in på hotmailen så funkade det igen och gissa vem som blev glad då? Jo, jag!
Jag hade fått två nya mejl utav min värdfamilj i Holland med massa bilder på barnen, huset och runt omkring där dem bor och det är otroligt fint får jag säga. Jag har kollat lite på flygbiljetter redan och det är inte så dyrt egentligen. Det enda som jag tycker är konstigt är att et direktflyg kostar ungefär 6000 kronor, men om man byter plan någonstans så kostar det runt 1000 kronor. Lite knepigt det där att bara för att man byter plan en gång så kostar det mycket mindre så det blir nog att jag får byta plan antigen i Köbenhamn eller någon annan stans. Och om du inte fattade så har jag valt att åka till denna familjen i Holland. =) Det var bara bäst helt enkelt. Jag kommer självklart att fortsätta blogga när jag åker och jag hoppas att mina inlägg kommer att bli mer intressanta för er som eventuellt läser. Jag ska fråga om familjen har något imot om jag lägger ut korten här och om dem inte har det så kan jag visa hur min värdfamilj med barn ser ut =)

Men nu så ska jag käka lite mat för jag känner att jag är lite hungrig.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0