And nothing will ever be the same

Jag kommer inte på något fyndigt sätt att börja detta inlägget så det får bli som det blir. I dag [läs: igår] var vi i Norge och firade min kusin som fyllde 17år. Shit, va tiden går snabbt egentligen. Jag tycker inte det var länge sen hon va 14. Vi har gjort mycket kul ihop jag och hon, och det är minnen som jag alltid kommer att ha med mig. Vi är kusiner men också bästa kompisar, visst vi har bråkat som attan också men vi blir alltid sams igen. Vi berättar allt till varandra och stöder varann så gott det bara går. Jag älskar min underbara kusin som snart är vuxen.

2006                                                2008
              

Det kommer alltid att vara vi två, även nu när vi är vuxna. I love you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0